Please assign a menu to the primary menu location under menu
MitybaStraipsniai

Tai, ką tu valgai? Arba KĄ VALGO VEGETARAI?

Sharing is carying :)

Šitą straipsnį jaučiu spaudimą parašyti jau ilgą laiką 🙂 Jogai mane vis pakamantinėdavo 🙂 Pagaliau prisėdau 🙂 Vis daugiau žmonių pasuka vegetarizmo keliu. Atėjusiems į šį nuostabų kelią (jis tikrai fantastiškas) pradžioje atrodo, kad nėra ką valgyti… Valgyti tikrai yra ir net labai gausiai.

Tereikia imtis eksperimentų. Žinoma, patogiau įsimesti vargšę vištą į keptuvę nei kartas nuo karto pavartyti mitybos blogus ar receptus, kurių pilnas internetas.

Vegeratai ir veganai tikrai labai noriai dalinasi savo patirtimis ir istorijomis, tad nebūkite tinginiai – ieškokite. O kol ieškosite, kad nemirtumėte iš bado, dalinuosi, ką aš dažniausiai valgau. Čia nekėliau jokių receptų, nes mano mityba labai elementari ir paprasta. Ji įvairi, bet gaminimas nėra mano stichija, todėl virtuvėje ilgai neužsibūnu ir viską darau iš akies (ir širdies).

Braškių ir augalinio pieno kokteilis

Aš labiau linkusi į veganišką mitybą, todėl ir receptai labiau daržoviški ir augaliniai 🙂 Ir kaip sakiau – labai paprasti.

Pusryčiai:

  • Grikių košė su avokdais ir saulėje džiovintais pomidorais;
  • Avižinė košė (gali būti su įvairiais priedais: razinos, kokosas, riešutų sviestas, bananas, dž. abrikosai, uogos);
  • Perlinė košė
  • Bolivinė balanda su avokadu arba baziliku, krapais;
  • Chia pudingas (augalinis pienas, chia sėklų ir tuomet vaisiai arba uogos pagal skonį (mėlynės, bananai, braškės, obuolys….))
  • Daiginti grikiai su vaisiais džiovintais arba natūraliais, įvairios uogos, pabarstukai;
  • Daigintų grikių kokteilis su vaisiais (bananas, mangai, ananasas, obuolys…. augalinio pieno galima įsipilti);
  • Blynai (spelta miltai arba baltų grikių miltai, daug vaisių, augalinis pienas), kepu ant kokosų aliejaus.
  • Mirkytų linų sėmenų kokteiliai arba jogutai (vėl vaisiai, petražolės, kanapių baltymai, uogos, pamirkyti riešutai);
  • Žali kokteiliai (špinatai, saulėgrąžų daigiai, vaisiai, visokie lapai žali, uogos, prieskoninės žolelės, riešutai… fantazijos ir šaldytuvo turinio reikalas….);
  • Dažniai tiesiog vaisių ir riešutų suvalgau 🙂

Pietūs:

  • Lęšiai su alyvuogėm ir salotos;
  • Lęšiai su burokėliais;
  • Avinžirniai ir salotos;
  • Spnduolinės pupelės su salotom;
  • Sojų pupelės su daržovėmis;
  • Grikių kruopos su priedais ir salotos;
  • Bolivinė balanda su brokoliais ir avinžirniais (daigintais arba ekologiškai konservuotais)
  • Makaronai (spelta, ruginių miltų, grikių arb be glitimo) su įvairiom daržovėm, bazilikais;
  • Bulviniai blynai;
  • Morkų ir obuolių blynai;
  • Grikių kotletukai;
  • Įvairių daržovių kotletukai;
  • Keptos bulvės, kepti burokėliai…
  • Kepinti pievagrybiai su rudaisiais ryžiais;
  • Rudieji ryžiai su įvairiomis daržovėmis;
  • Burokėliai su pupelėmis;
  • Salotas stengiuosi gaminti kuo įvairesnes (cukinijos, brokoliai, kalafiorai, plonai pjaustytos morkos, špinatai, agurkai, pomidorai, baltas ridikas, kopūstas). Aliejus alyvuogių, avokadų, moliūgų sėklų.
  • Salotoms pagardinti: kepintos su druska saulėgrąžos, moliūgų sėklos, chia, bazilikai.

Vakarienė:

  • Sumuštinis su avokadu, pomidoru, ridikėliu, agurku, pomidoriukais… ar su kokia užtepėle;
  • Humusas su daržovėmis;
  • Užtepėlė su daržovėmis;
  • Vaisiai arba ką randu šaldytuve 🙂 Dažniausiai ten daržovės ir riešutų sviestas 🙂
Užkandukai prie upės

Užkandukai: riešutai, vaisiai, duoniukai, datulės, daržovės papjaustytos, sėklos, džiovinti vaisiai, ką Lilė duoda…

Tikiuosite atrasite kažką sau 🙂 Negailėkite laiko naujiems receptams, negailėkite laiko sveikai mitybai, tai milžiniška investicija į jūsų sveikatą ir ateitį. Jau geriau kelias dienas skaityti sveikus receptus, nei kelias dienas pagulėti ligoninėje su skrandžio skausmais.

O kartais ir mes turime saldžių nuodėmių 🙂

Skanaus 🙂

Facebook Comments

Sharing is carying :)
Joga| Meditacija | Stovyklos