Please assign a menu to the primary menu location under menu
Renginiai

Kvėpavimo technikos: sveikata, vidinis ritmas ir dvasinis tobulėjimas ONLINE seminaras

Sharing is carying :)

Rytų šalyse kvėpavimas laikomas geros savijautos pagrindu. Jau daug tūkstantmečių visame pasaulyje yra žinoma, kad taikant tam tikras kvėpavimo technikas galima valdyti energiniame ir fiziniame kūne vykstančius procesus, t. y. pašalinti įvairius sutrikimus ir ligas. Senovėje kvėpavimo praktikos būdavo perduodamos tik pašvęstiesiems ir naudojamos atliekant įvairius ritualus. Tai – neatsiejama ir jogos, ciguno, įvairių Rytų kovų ir kitų dvasinio bei fizinio ugdymo praktikų dalis.

************Pasitelkę kvėpavimą galime labai lengvai valdyti savo emocinę būseną. Jei SUSIDŪRIAME SU NERIMU, STRESU, NEGATYVIOMIS MINTIMIS, BAIMĖMIS, pasitelkę sąmoningą kvėpavimą, galime lengvai suvaldyti šiuos procesus*********

Kvėpavimas veikia visais lygiais: fiziniu, psichiniu ir dvasiniu. Fiziniu lygiu jis DIDINA DEGUONIES KIEKĮ KRAUJYJE, DĖL TO GERĖJA SAVIJAUTA IR VISŲ ORGANŲ VEIKLA, VALOSI ORGANIZMAS. PALIEČIA GILIAUSIUS SĄMONĖS IR PASĄMONĖS LYGIUS.

Giliai taisyklingai kvėpuojant, išeina per daugelį metų kaupęsis stresas ir pradedama sveikti. Dvasiniu lygiu išlavintas kvėpavimas gydo sielą, nes keičiasi požiūris į gyvenimą, mintys, tikslai. Taisyklingai atliekama pranayama didina gyvenimo džiaugsmą ir protinį aktyvumą, suteikia energijos ir žvalumo. Svarbiausia – teikia gyvybinės energijos, nes harmonizuoja jos tekėjimą energiniais kanalais.

P.S. Seminaras vyks ONLINE. Jei negalėsite pažiūrėti seminaro numatytu laiku, įrašas bus saugomas uždaroje grupėje, tad GALĖSITE PAŽIŪRĖTI JUMS PATOGIU METU.

ŠIAME SEMINARE:

Sužinosite, kaip nuo suvaldyto kvėpavimo priklauso gyvenimo kokybė;
Kodėl „pametame“ taisyklingą kvėpavimą, ką reikėtų daryti, kad pradėtume kvėpuoti ramiai, giliai ir ritmingai;
Diafragmos svarba kvėpavimo procese ir jos stiprinimas;
Pratimai stiprinantys diafragmą;
Energetinių kanalų (Nadžių; Ida, Pingala, Sushumna) sąsaja su kvėpavimu;
Saugus kvėpavimo pratimų atlikimas – kaip, kiek, kada, kodėl.

IŠMOKSITE ŠIŲ KVĖPAVIMO TECHNIKŲ:

NADHI SHODHANA:

Balansuoja simpatinę ir parasimpatinę nervų sistemą;
Padeda suvaldyti stresą, nerimą, baimes;
Gydo nemigą, koncentracijos stoką, išsiblaškymą, padeda nurimti.

KAPALABHATI:

Stipriai organizmą valantis kvėpavimo pratimas;
Gerina žarnyno ir virškinimo sistemos darbą;
Tonizuoja, suteikia jėgų, energijos.

UJJAY:

Suteikia žvalumo, gyvybingumo, kelia tonusą ir
Labai šildantis kvėpavimas, todėl naikina virusus ir bakterijas;
Atpalaiduoja įtampas kūne, gerina kraujotaką, raumenų darbą, išsivalo nosiaryklė, iš gerklės pašalinamos gleivės.
Padeda atitolinti senatvę, skaistina odą, gerina miego kokybę.
Dauguma žmonių kvėpuoja nepakankamai giliai ir lėtai. Taisyklingas kvėpavimas ramina, mažina stresą, gerina mąstymą, stiprina protines ir fizines galias. Jogos kvėpavimas – žmogaus gyvybinės energijos (energetikos) kaupimo, reguliavimo mokslas ir menas.

Seminaro lektorė: Indrė Marija – sertifikuota meditacijos, jogos mokytoja ir sąmoningo kvėpavimo instruktorė, saviugdos tyrinėtoja, Theta Healing praktikė, tinklaraščio www.indremarija.lt autorė, jogos studijos “Bodhi” įkūrėja. Pravedusi daugybę moteriškumo, sąmoningumo ir emocinio, mentalinio bei dvasinio augimo mokymų bei stovyklų. Plačiau apie Indrę Mariją https://indremarija.lt/apie-mane/

REGISTRACIJA: El.p. labas@bodhi.lt arba tel. nr. 8670 61933.

DATA: Balandžio 26 d. 16.00 – 18.30 val. Lietuvos laiku.

KAINA: 15 e.

Facebook Comments

Sharing is carying :)
Joga| Meditacija | Stovyklos