Please assign a menu to the primary menu location under menu
Renginiai

JOGA | MEDITACIJA | PASKAITOS | ONLINE kursas MOTERIMS

Sharing is carying :)

Šis kursas yra skirtas TIK MOTERIMS, kadangi moters kūnas yra žymiai subtilesnis jautresnis, labiau reaguoja į gamtos ciklus, asmeninius ciklus.

Dažnai žmonės apie jogą žino tik tiek, kad jos metu galima stipriai išlavinti ir sustiprinti kūną, tapti lanksčiu ir tuo pačiu ramesniu. Iš tikrųjų, jogos filosofija yra tokia plati, kad ji apima visą mūsų gyvenimą.

VISI KURSO ĮRAŠAI BUS SAGOMI UŽDAROJE GRUPĖJE, TAD BUS GALIMA JUOS ŽIŪRĖTI JUMS PATOGIU METU.

ŠIAME KURSE JŪSŲ LAUKIA:

✨  ASANOS – jogos pozos ir pratimai. Asanos stiprina ir dailina mūsų kūną, moko lankstumo, ištvermės, susitelkimo ir pusiausvyros. Turėsime MĖNULIO jogos užsiėmimų, ČAKRŲ aktyvinimo praktikų, asanų, kurios skirtos atlikti MOTERS CIKLO metu.

Du kartus per savaitę, antradienį ir ketvirtadienį 7 val. ryte bus įkeliami jogos užsiėmimai. Kiekvieną kartą užsiėmimai bus skirtingi, bus lavinamos ir stiprinamos skirtingos kūno vietos.

✨  PRANAJAMA (kvėpavimo pratimai ir valdymas). Sąmoningai atliekami kvėpavimo pratimai ramina protą, didina sąmoningumą ir susitelkimą.

Kartą per savaitę po jogos užsiėmimo atliksime kvėpavimo pratimus. Laukia tonizuojantys, aktyvinantys, šildantys, organizmą valantys, harmonizuojantys kvėpavimo pratimai.

✨  Giluminė atsipalaidavimo technika – ŠAVASANA. Jos metu ypatingai giliai atpalaiduojamas kūnas ir protas. Mažėja įtampos, nerimo, streso ir baimės.

Grupėje bus įkelti 2 Šavasanos įrašai. Vienas trumpesnis, kitas ilgesnis, kad būtų galima pasirinkti pagal poreikį. Šiuos įrašus rekomenduočiau klausyti ne tik po jogos. Galima ir prieš jogą ar tiesiog po darbo, kai esame pavargę.

✨  MEDITACIJOS, kurios suteikia emocinę ramybę, vidinę pusiausvyrą, savęs suvokimą ir pažinimą.

Kartą per savaitę atliksime meditaciją. Tad, čia mokinsimės daug skirtingų ir įvairių meditacijų.

✨  PASKAITOS, kuriose pasakosiu apie meditaciją, sveikatos priežiūrą, mitybą bei saviugdą (mentalinę, emocinę, dvasinę).

Kartą per mėnesį turėsime skirtingas paskaitas.

✨  BENDRUOMENĖ, kurioje galėsime dalintis savo sėkmėmis ir nelabai sėkmėmis, žiniomis, knygomis, muzika, idėjomis, patarimais ir, žinoma, vienas kito palaikymu.

PASKAITŲ TEMOS:

  1. SVEIKATOS PRIEŽIŪRA pagal archaines, holistines medicinos  kryptis. Nusistatysime savo kūno ir mąstymo tipą (došą). Pagal tai duosiu rekomendacijas, kokį gyvenimo būdą pasirinkti, kokį maistą vartoti. DOŠOS – kūno konstitucija ir psichoemocinis tipas. Kaip pagal savo došą pasirinkti tinkamą mitybą, kad maistas veiktų kaip vaistas. Sveiko žarnyno svarba visam kūnui. Maisto įtaka emocijoms, nuotaikai, jėgų (ne) turėjimui.
  2. MEDITACIJA. Nuo ko pradėti, kaip sėdėti, kokias meditacijas daryti ir kaip ją išsirinkti, kaip nusistatyti laiką, pasirinkti vietą, simbolikos reikšmė. Mantros ir Maldos reikšmė.
  3. ALIEJAI IR ETERINIAI ALIEJAI – fizinio kūno sveikatai, emocinei ramybei, dvasiniam augimui, harmoningos namų erdvės kūrimui. Kūno aliejai ir aliejavimas pagal došas. Kodėl svarbus kūno aliejavimas ir jo milžiniškas indėlis sveikatai.
  4. MINČIŲ, EMOCIJŲ ir REAKCIJŲ valdymas. Vidiniai pokalbiai, nerimas, skausmingos emocijos, aštrios ir nepamatuotos reakcijos. Ką su jomis daryti, kaip keisti ir transformuoti.
  5. SĄMONINGA KALBA IR ŽODŽIAI. Švari žmogaus kalba augina santykį tiek su savimi, tiek su kitais žmonėmis. Kaip kurti darnų santykį per žodžius, intonaciją. Destrukciją gyvenime kuriančių įsitikinimų atpažinimas ir keitimas.
  6. MINERALAI – jų svarba sąmoningumo kelyje. Kaip mineralai veikia mūsų sąmonę ir pasąmonę, kaip pasirinkti tinkamus mineralus pagal esamas gyvenimo situacijas, transformacijų poreikį bei norimas gyvenime išjudinti temas.

Joga padeda susidoroti su įvairiais negalavimais: nerimu, nugaros skausmais, kraujo spaudimu, chronišku nuovargiu, depresija, diabetu, galvos skausmais, širdies ligomis, stresu ir daugeliu kitų.

Kam tinka: visiems mylintiems jogą arba norintiems su ja susipažinti.

💚  NAUDA FIZINIAM KŪNUI:

  • sumažina aukštą kraujospūdį;
  • mažėja kortizolio, streso hormono, lygis organizme;
  • mažina skausmą, kuris susijęs su įtampą: galvos skausmas, nugaros, pečių, skrandžio…
  • padidina seratonino gamybą, kuris pagerina nuotaiką;
  • stiprėja imuninės sistemos veikla;
  • turime daugiau energijos ir jėgų;
  • organizmas pradeda pasisavinti daugiau deguonies;
  • padeda organizmui gyti esant lėtinėms ligoms.

❤️  NAUDA PROTUI IR EMOCIJOMS:

  • mintys darosi ramesnės ir harmoningesnės;
  • gerėja miego kokybė;
  • išmokstame atsipalaiduoti ir giliai kvėpuoti;
  • gerėja nuotaika, daugėja džiaugsmo;
  • gerėja koncentracija ir dėmesio išlaikymas, todėl gebame efektyviau dirbti;
  • mažėja stresas;
  • keičiasi mūsų reakcijos ir požiūris į nemalonias situacijas;
  • malšina depresiją ir jos simptomus.

💜 DVASINIS AUGIMAS

  • reguliariai praktikuojant, vidinė ramybė tampa įprastu reiškiniu;
  • atsiranda pasitikėjimas savimi, Visata ir gyvenimu;
  • gebame be pasipriešinimo priimti situacijas ir matyti gilesnę jų prasmę;
  • išauga kūrybiškumas, sąmoningumas, platėja mąstymas;
  • intelektas aštrėja, o įgautas žinias pradedame lengvai pritaikyti praktiškai.

DATA: Kursą pradedame rugsėjo 14 d. Baigiame vasario 16 d. Visa užsiėmimai vyks uždaroje facebook grupėje.

KAINA:

PUSĖS METŲ kurso kaina 270 eur.

REGISTRACIJA: el.p. info@indremarija.lt

Facebook: Indrė Marija

Instagram: https://www.instagram.com/indre_marija/

Indrė Marija – sertifikuota jogos mokytoja, meditacijos ir sąmoningo kvėpavimo instruktorė, seminarų lektorė, saviugdos tyrinėtoja ir praktikė. Jau 7 metus vedanti meditacijos ir dvasinio augimo kursus, sąmoningumo stovyklas, jogą bei meditacijas. Meditacijos, jogos ir dvasinių praktikų mokosi Indijoje, Italijoje ir kt. pasaulio šalyse. Tinklaraščio www.indremarija.lt autorė, jogos studijos “Bodhi” įkūrėja.

Facebook Comments

Sharing is carying :)
Joga| Meditacija | Stovyklos