Please assign a menu to the primary menu location under menu
StraipsniaiSveikata

Emocinės ligų priežastys: MOTERIŠKI NEGALAVIMAI ir moteriškos energijos atstatymas

Sharing is carying :)

Moteriškos ligos gali atsirasti įvairiais atvejais. Tai gali būti dėl tam tikrų emocinių iššūkių, neišmanymo pasireiškimo. Tiesiog neturime giluminės informacijos apie organų sąveiką, savo kūno tipą, jo veikimo principus. Apie save kiekvienas iš tiesų turime žinoti labai daug, nes visi mes esame milžiniškos sistemos, susidedančios iš daugybės kintamųjų, o dažnai net bazinių žinių nėra.

Čia papasakosiu kaip stiprinti moterišką energiją, nes nuoširdžiai rekomenduoju neužsiiminėti savigyda, kai yra rimti sveikatos sutrikimai, bet būdai apie kuriuos čia kalbėsiu labai suaktyvina natūralų organizmo gydymosi procesą, atkūrinėja ramybę ir gali juos taikyti tiek esant sveikai, tiek turint sveikatos sutrikimų.

DUBENS SRITIS ir emocijų raiška

Dažna problema būna emocijų raiška. Kartais iš mūsų jos išsiveržia lyg nevaldomas uraganas, o kartais vidinį skausmą uždarome taip giliai savyje, kad Egipto piramides su slaptaisiais tuneliais nukonkuruotume.

Moters dubuo labai stipriai susijęs supatiriamomis emocijomis. Ne veltui dvasinėje literatūroje moters dubuo vadinamas sakraliuoju indu, sakralia vieta. Čia užgimsta seksualinė energija, kūrybinis pradas. Būtent gimdoje moteris geba užauginti žmogų – tai milžiniška galia.

Visgi, ši moters vieta ypatingai jautriai geba kaupti senas nuoskaudas, nusivylimus, skausmingas ar nemalonias seksualines patirtis, užsisklendimą ir t.t.

Taigi, klausimas, ką daryti, jei dubens srityje pradeda atsirasti kažkokie negalavimai ar pradedame jausti įtampą. Pirmiausia, jei jau turite ligą, nepradėkite savygydos namų priemonėmis, jei reikia nueikite pas gydytoją.

Nuolatiniai dubens priežiūriai skirti būdai:

  • GULĖJIMAS ANT PILVO gamtoje. Moteris savo labai stipriai atstato per pilvą. Ne veltui mūsų mamos ir močiutės neleidžia mergaitėms ar paauglėms vaikščioti nuogais pilvais. Pilvas turi būti uždengtas, nesuspaustas, pvz. stipriai įlemenuotais džinsais. Klubams turi būti šilta. Ypatingai rekomenduoju pagulėti ant pilvo miške. Pasitieskite pleduką, užsiklokite ir leiskite sau bent valandą laiko tiesiog gulėti, klausyti paukščių, vėjo (be telefono ir net knygos). Tik su gamta.
  • Moteriški ETERINIA ALIEJAI. Išėjus iš dušo ar po vonios galima švelniai pamasažuoti kūną į aliejų įsilašinus 1-2 lašiukus moterišką energiją gaivinančio eterinio aliejaus, pvz. Ylang Ylang, rožių, levandų. Šiuose aliejuose yra fitoestrogenų, kurie natūraliai harmonizuoja moterį.
  • Moterišką energiją aktyvinantys MINERALAI. Jei jaučiate, kad esate pernelyg skubančios, susierzinusios, galima nešioti rožinį kvarcą, jis labai harmoningai atpalaiduoja moterišką energiją, nuramina. Mėnulio akmuo suteikia daugiau moteriškumo, švelnumo, gyvenimo džiaugsmo, jautrumo ir užuojautos kitiems, padeda išlaikyti jaunatvišką išvaizdą. Klasikinis agatas stiprina ryšį su Žeme, taip pat su savo Aukštesniuoju Aš. Padeda giliau jausti gamtos harmoniją, išlaikyti vidinį stabilumą, skatina laipsnišką dvasinę brandą, harmonizuoja In ir Jan principus.

  • Intuityvus ŠOKIS. Judesys kiekvienam žmogi yra gyvybiškai svarbus. Mes esame praktiškai sudaryti iš vandens, tad tas vanduo turi judėti, nes kitaip jis užsistovi ir netenka takumo. Moterims ypatingai svarbu yra minkštas, atpalaiduojantis išjudėjimas. Pasileiskite namuose muzika ir leiskite sau bent 40-50 minučių šokti. Taip kaip norisi, iš visiškos laisvės, lengvumo. Moterims taip pat labai tinka pilvo šokiai. Rekomenduočiau pasirinkti ir muziką, kuri nedarko mūsų energetikos. Tai gali būti gamtos garsai, klasikinė muzika, mantros.
  • Kuo mažiau kompiuterio ir telefono. Atrodo, kaip šie dalykai susiję su mūsų gimda ir dubeniu… Visgi mentalinis darbas prie kompiuterio ar nuolatinis buvimas prie telefono moterį išvargina daug labiau nei vyrą. Nuo mentalinio nuovargio pradeda susijaukti mūsų hormoninė sistema. Atsiranda milžiniškas nuovargis, šokinėjančios nuotaikos. Kai tik galite, eikite kuo toliau nuo šių prietaisų. Jei dirbate prie kompiuterio, vis atraskite laiko net ir nedidelėms pertraukoms ir šiuo atveju, gamta jums bus gyvybiškai svarbi. Ne parkas. Miškas. Bent 2 kartus per savaitę.
  • SIJONAI, suknelės, tunikos. Nors aš pati tikrai nesu entuziastinga sijonų ir suknelių nešiotoja, bet sąmoningai stengiuos, kuo dažniau vilkėti šiuo apdarus, kadangi šie rūbai leidžia dubens raumenims labiau atsipalaiduoti, eisena tampa minkštesnė, klubai gali laisviau judėti savo amplitudėje. Mūsų pasąmonėje yra tam tikri kolektyviai kodai, kurie veikia kiekvieną iš mūsų mes to norime ar ne. Taigi dėvint sukneles, sijonus, tunikas automatiškai mes labiau pasijungiame prie moteriškos energijos.

Supainiotos YIN ir YANG funkcijos

Šiame skaitmeniniame amžiuje sulėtėjimas, tiesiog pabuvimas, nieko neveikimas savotiškai yra laikomi negalavimais, lyg su jumis būtų kažkas ne taip, jei tiesiog norite pagulinėti, lėtai pasivaikščioti. Moteris yra karė savo lengvumu, kantrybe, atsipalaidavimu. Ji turi būti nepralenkiama lėtume ir minkštume 🙂 Vyrams labai tinka tikslo siekimas, aktyvumas, gyvenimas aktyvioje energijoje, moterims kitaip – daugiau namų, miško erdvės, pasivaikščiojimų, ramybės.

Jei jūsų darbas visiškai prasilenkia su lėtumu, minkštumu, ramybe, turėkite savo ritualus, kuriuose pasikrausite moteriškų savybių ir energijos. Tai gali būti gėlių priežiūra namuose, maisto gamyba iš meilės ir noro pasirūpinti brangia šeima (o ne skubėjimo). Pasivaikščiojimas miške, rami muzika, aromaterapinė vonia, piešimas, mezgimas, siuvinėjimas ar kažkokie kiti moteriški amatai. Ką darė mūsų močiutės ir promočiutės.

Jei jaučiate, kad nuolat skubate ir turite per daug darbų, labai labai atsakingai įsivertinkite ar tikrai viską turite padaryti. Gal galiu namus tvarkyti ne du kartus per savaitę, o vieną. Gal kartais vietoj super vakarienės galiu tiesiog išvirti paprastos sriubos. Gal 5 skambučiai dėl tiesiog pasiplepėjimo visai nebūtini. Gal kartais vietoj lėkimo į daugybę būrelių su vaikais, galiu su jais pasivaikščioti miške. Įterpkite į dieną kuo daugiau mažų, nors ir labai trumpų, moteriškų ritualų.

Ką daryti su varginančiomis emocijomis?

Emocijos gali šokinėti, varginti ir būti ne vien dėl nešiojamų nuoskaudų ar kažkokių nusivylimų. Kartais neharmoningos emocijos yra labai susijusios su organų negalavimais. Pavyzdžiui, kaltinate save, kad jūsų pyktis aštrus, visai nevaldote jo. Tai nebūtinai gali būti dėl kitų žmonių, gali būti, kad jūsų kepenims reikia palaikymo arba tulžis išsibalansavusi. Čia jokiu būdu nėra diagnozės, ką rašau.

Tik noriu pasakyti, kad fizinio kūno sveikata yra labai stipriai susijusi ir su mūsų emocijų raiška. Todėl darant vidinę emocijų reviziją, reikia adekvačiai pasižiūrėti į savo sveikatą ir kuo labiau ja pasirūpinti.

Kuo sveikėsnės būsime, tuo organizmas pats save geriau gydys, nes mes turime labai stiprius savigydos mechanizmus, tik dažnai dėl nusilpusios energijos jie prastai veikia. Tas automatiškai pasireiškia tiek per fizinius negalavimus, tiek per emocijas

Emocijų balansavimo būdai:

POILSIS. Šiais laikais tai jau tapo didele prabanda. Poilsis turi būti totalus nieko neveikimas. Padėkite į šalį telefoną, kompiuterį, netgi knygą. Lėtai pasivaikščiokite, pagulėkite, pažiūrėkite į dangų, uostykite gėles kieme. Veikite, bet lėtai. Nemaišykite laisvalaikio su poilsiu. Tai tiesiog buvimas. Ir nemaišykite su tinginyste. Tinginystė pasireiškia pasiteisinimais. Poilsis yra tiems, kurie dirbo ir kažką darė dėl būtybių.

MEDITACIJA. Jei jaučiate kažkam pyktį, nuoskaudą ir jaučiate, kad ji jus išderina, rekomenduoju pasidaryti atleidimo meditaciją arba Tongleną. Bent 30-40 d. paskirkite susitaikymui. Vidinė taika atlaisvina labai daug pančių ir energijos.

TIESA. Melas jau tampa visuotine norma. Esame pripratę ir dažnai net pyktinamės, kad meluoja politikai ar vieši asmenys, tačiau labai daug melo vyksta šeimose, draugų bendravime. Sakykite tiesą, kalbėkite tiesą. Išmeskite melą iš savo gyveimo totaliai. Nebemeluokite sau ir kitiems. Mokinkytės sakyti tiesą taktiškai, ne per principą, aiškinimą ar norą įkąsti.

HARMONINGAS ir šiltas BENDRAVIMAS. Išmokite bendrauti ne per nuolatinę pretenziją ir priekaištą. Dažnai mūsų bendravimas ypač su šeimos nariais būna su pakeltu tonu, reikalavimu, liepamaja nuosaka, aiškinimu. Jei kalbate apie savo jausmus, papasakokite kitam žmogui kaip jaučiatės vienoje ar kitoje situacijoje apie save, ne ką kitas padarė ne taip. Išmeskite liepiamąją nuosaką, įdėkite žodelį “Prašau”, kuo daugiau “Ačiū”. Jokių žeminančių ar žeidžiančių žodžių. Jokio egoizmo. Valykitės šiuos dalykus jau minčių lygmenyje.

Mes norime gražių santykių, tačiau jau mintyse juos griauname, net neprisileiskite negražių minčių apie kitus žmones, neprisileiskite kaltinimų, nes tai kenks tiek jums, tiek kitam žmogui.

Pasirūpinkite MITYBA. Geriausia pagal savo došą (ajurvedoje, tibeto medicinoje žmogaus kūno tipai), nes pavyzdžiui, vegetarizmas gali kažkuriam žmogui nuostabiai tikti, o kitam gali labai stipriai pakenti ir netgi pažadinti subtilų pyktį. Visgi, valgykite kuo daugiau daržovių, vaisių, šviežių uogų ar sulčių. Pasilepinkite vaistažolių arbatomis.

……………………………………..

Sulėtėjimas, švelnumas, buvimas be tikslo siekimo – labai moteriškos savybės. Skaitmeninė visuomenė labai stipriai orientuota į tikslo siekimą, skubėjimą, multitasking’ą. Vyrams tai puikiai tinka, tačiau, deja, moterims reikia daugiau laiko sau, minkšto pasivaikščiojimo gamtoje, dažnesnių atokvėpių.

Ir tiek moterims, tiek vyrams būtina formuoti savyje vertybinį pagrindą orientuotą į žmogiškumą, atjautą, moralę. Nebebūkime tokie susirūpinę vien savimi, pasirūpinkime ir kitais, nes visi svarbūs – visi reikalingi.

Mineralai Meditacijai >> https://indremarija.lt/category/mineralai/

………………………………………..

ARTĖJANTYS RENGINIAI:

TYLOS IR MEDITACIJOS stovykla | Liepos 17-19 d.

PILNATIES IR TYLOS stovykla MOTERIMS | Liepos 4-6 d. 

Facebook Comments

Sharing is carying :)
Joga| Meditacija | Stovyklos