Please assign a menu to the primary menu location under menu
ĮkvėpimasStraipsniai

Vidinė energija: santykiams, realizacijai, nušvitimui, karjerai, augimui….

Sharing is carying :)

Visiškai nesvarbu, ko siekiate gyvenime: sukurti tobulus santykius, nušvisti, užauginti vaikus, sukurti savo verslą, padaryti karjerą, numesti svorio ar tiesiog kokybiškai gyventi, visam tam jums reikės turėti energijos.

Jei jaučiamės apsiblausę kaip medūzos, gyvenimas irgi pasidaro kaip lėtai plaukiojančio jūros gyvūno. Apatija, tingumas, išsekimas, nuolatinis nuovargis…. Šių dalykų neturėtų būti mūsų gyvenime. Arba jie turėtų būti gan trumpai, nes tikrai kiekvienam iš mūsų būna situacijų, kai persidirbame, pavargstame nuo triukšmo namuose ir darbe, ligos pagauna ir t.t.

Rūpinimasis savo sveikata turi būti nuolatinis ir nesustojantis procesas, o ne tik vitaminų pagėrimas priartėjus žiemos šalčiams ar jiems pasibaigus.

Advaitos Tantros pateiktoje čakrų sistemoje gyvybinę energiją atstovauja III psichinis centras (čakra) Manipura. Ugnies elementas. Kiek ugnies tavyje? Galėtum savo energija pasaulį nušluoti ar vos iki darbo nuriedi?

Manipura atstovauja ugnies elementą, Saulės energiją. Tai lyg mūsų vidinė Saulė, vidinė energija, galia, gyvybė, tonusas. Ar turiu valios ir ryžto įžiebti ugnį savyje, atsispirti į tai, ką noriu veikti, kur noriu nueiti. Čia labai svarbus išjudėjimo impulsas, nes tik žengę žingsnį į kelią galėsime juo nueiti. Čia aprašysiu kelis labai paprastus būdus, kas žadina ir kursto mūsų vidinę ugnį.

KODĖL SVARBU TURĖTI JĖGŲ? Tam, kad galėtumėte siekti savo svajonių, kad grįžę po darbus kristumėte iš nuovargio ant sofos, o pabūtumėte su šeima, kad uždirbtumėte daugiau pinigų, kad keliautumėte, kad rastumėte būdų, kaip gyvent su dar didesne ugnimi.

Tad nuo ko pradėti?

1.DISCIPLINA

Šis žodis mane asmeniškai labiausiai gąsdina. Man jis asocijuojasi su žodžiu kalėjimas… 🙂

Na, bet čia svarbiausia susikurti malonią discipliną, tokią, kad ji pati būtų motyvacija. Dažnai po žiemos būname ir taip truputį pavargę, tai dar su sugalvojam save išspausti maksimaliai. Maksimaliai sportuoti, maksimaliai dietos laikytis ir pan. Pasidarykite dienotvarkę ne tik su darbų sąrašu, bet nusimatykite poilsio laiką, kada sportuosite, medituosite,

Pradėkite palengva. Nuo rytinės mankštos, kad ir 15 min. O galbūt pasivaikščiojimo gryname ore. fizinis aktyvumas būtinas jėgų turėjimui, nes mūsų kūnas praktiškai sudarytas iš vandens. Stovintis vanduo virsta į pelkę. Suprantate, kur link suku… Neužpelkėkite. Judėjimas tonizuoja visą kūną.

Šilto vandens stiklinės ryte. Kvėpavimo pratimo integravimas į kasdienybę.

Būtinai susitvarkykite miego režimą. Pagal ajurvedą, geriausia eiti miegoti 22-23 val., nes nuo  22 iki 24 val. aktyiai ilsisi mūsų protas, todėl šis laikas smegenims labai svarbus. Miegokite 7-8 val.

2. MITYBA

Maistas turi milžinišką įtaką jėgų turėjimui ir proto skaidrumui. Kuo labiau subalansuota mityba, tuo daugiau jėgų. Kuo mityba švaresnė, t.y. vegetarinė, šviežia, aukštų vibracijų (satvinė), tuo mes turime ne tik sveikesnį kūną, bet ir skaidresnį protą, harmoningesnes emocijas.

  • Mitybos rėžimas. Jei jaučiate, kad neturite reguliarių valgymo laikų, planuokite mitybą. Kada valgysite, net ką valgysite. Kad nebūtų jog atsidarius šaldytuvą, uždarau ir einu pirkti bandelių. Galite pasidaryti savaitės meniu, tetruksite apie 15-20 min. Sutaupysite pinigų, nes neprisipirksite nereikalingų produktų ir dar žinosite, ką pasigaminti valgyti, nereikės kasdien mąstyti. Taigi, sutaupysite ir laiko 🙂
  • Augalinis maistas ir vegetarinė mityba. Vartokite kuo daugiau augalinio, šviežio maisto ir vegetariško maisto. Kartais žmonės sako: “Aš valgau mažai mėsos”. Na ir? Manote, kad todėl nemirė gyvūnas? Tiesiog tą dieną jam nenupjovė šlaunies ar neiššėmė krūtinėlės ir jis saugiai gyvena? Dėl skonio receptorių patenkinimo kasdien miršta milijonai gyvūnų. Jūsų pasirinkimas ar dėl to, kad pavalgytumėte turi kažkas mirti. Šiais laikais galybė tyrimų, kad vegetarinė mityba gali būti absoliučiai pakankama. Būkite sąmoningas vartotojas, domėkitės. Daug įvairių salotų, daržovių, kruopų (jų galybė prekybos centruose), daržovių kepsnelių, augaliniai padažai, daigintos sėklos…. Pilnas internetas receptų.

Lilė, Rojaus daržas, www.rojausdarzas.lt

  • Užkandžiai. Ne bandelės, ne pyragėliai, ne šokoladai. Rinkitės sveikus užkandžius: vaisiai, riešutai, datulės, griežinėliais ar šiaudeliais pjaustytos daržovės, raw rutuliukai, raw pyragėliai, sveiki batonėliai, džiovinti vaisiai, užtepėlės (avokadų, avinžirnių, anakardžių…).
  • Saldumynai, balti miltai, pieno produktai. Šių dalykų tiesiog neturėtų būti jūsų mitybos racione. Na, o jei maitinsitės tikrai sveikai ir kartas nuo karto suvalgysite pyragėlį, tai tikrai dangus nenugrius. Bet jokio piktnaudžiavimo. Gerbkite savo kūną, jis gi dėvisi.
  • Alkoholis. O šio dalyko jau griežtai neturėtų likti ne tik mityboje, bet ir gyvenime. Neapsigaukite tyrimais, kad raudonas vynas ir pan. praplečia kraujagysles. Atidžiai tikrinkite tuos tyrimus. Kas juos darė, kokie žmonės dalyvavo ir t.t. Labai daug tyrimų pridaryta, kuriuos yra užsako alkoholio gamintojai. Realiai gal tam kartui praplečia, o kokia tolimesnė pasekmė? Alkoholis mūsų organizmui yra nuodai. Žmogui, kuris visiškai nevartoja alkoholio, išgėrus net labai mažą kiekį, vyksta didelis apsinuodijimas, nes organizmas atmeta nuodą, saugosi, ginasi. Jei jau turite imunitetą ir organizmas nebereaguoja į taurę vyno, susimąstykite, tai nėra geras ženklas, tiesiog organizmas jau užterštas. Raskite tiesiog sveikesnių būdų kraujagyslėms praplėsti ir nedangstykite priklausomybės ar noro “užtušuoti” nerimą kraujagyslėmis.
  • Skysčiai ir alkio jausmas. Dažnai alkio jausmas yra dehidratacijos požymis. Jums atrodo, kad norite valgyti, nors iš tiesų jums tereikia skysčių. Pirmiausia išgerkite stiklinę vandens, palaukite 15 min. ir jei dingo alkio jausmas, valgykite. Be abejo, tai nereiškia, kad turėtumėte susilaikyti nuo įprasto maisto, greičiau taip išvengsite užkandžiavimo, dėl kurio tik priaugate svorio.
  • Mityba ir aplinka. Valgykite ramioje, harmoningoje aplinkoje. Padėkite telefoną, laikraščius ir televizorių į šalį. Leiskite sau ir kūnui suvokti, kad jūs šiuo metu valgote. Pasisotinkite ne tik fiziškai, bet ir emociškai, pajauskite skonį, pasilepinkite maistu, neskubėkite. Įsijunkite ramią muziką. Jei turite galimybę, valgykite kuo daugiau naminio, su meile pagaminto maisto.

3. PASTANGOS IR ATSAKOMYBĖ

Vėl tokie bauginantys žodžiai, bet jie nepaprastai svarbūs. Kad ir kiek jūs skaitysite knygų, žiūrėsite paskaitų, rašysitės norų, vizualizuosite, kartas nuo karto reikės pasikelti nuo sofos, savo svajonių list’o ir realiai pradėti veikti. Niekas taip neįjungia veiksmo jūsų gyvenime, kaip jūsų paties energija. Tik tam reikės veikti, t.y. daryti kažką dėl savęs, tų gražių savo svajonių ir vizijų.

Dažnai, jei kažkas nepavyksta, sakome tokia Dievo valia, turbūt taip buvo reikalinga…. Taip, gal ir reikalingas toks, kartais ne koks rezultatas, jei padarei viską, kas nuo tavęs priklauso, įdėjai visas jėgas. Nesvarbu, kūrei verslą, santykius, siekei nušvitimo, gydeisi ligą ir kažkas nepavyko… Dievo valia gali pasiteisinti tik po maksimalių pastangų, kai padarėm viską, kas mūsų rankose, tuomet galime paleisti… Tebūnie… Bet kol galiu kažką padaryti, tai darau. Ugnis dega tuomet, kai ji kūrenama.

Būkime atsakingi už savo gyvenimą. Nesiseka darbe, auginkite save kaip specialistą, gilinkite žinias. Prasta sveikata, peržiūrėkite savo mitybą, fizinį aktyvumą, užsirašykite pas gerą specialistą pasitikrinti fizinius rodmenis.

Jei jaučiate ir matote, kad kažkurį gyvenimo sritis krenta žemyn, gaudikite ją ir auginkite. Lengva būti aukos pozicijoje ir verkšlenti, kad man nesiseka, Lietuvoje neuždirbsi, nebe tie metai, kad sveikata būtų gera ir t.t. Parodykite man savo veiksmus, ką padarėte, kad tos vietos būtų geros.

Dievas veikia per jūsų rankas. Tegul tos rankos kažką veikia, o ne esti nusvyrusios. Dėl savo gyvenimo, savo džiaugsmo ir kokybės.

Om Namaha Shivaya!!! 💜 (Shiva – naikintojas – vidinių demonų) 🙂

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ARTĖJANTYS RENGINIAI:

JOGOS IR MEDITACIJOS STOVYKLA | Birželio 28-30 d.

Meditacinis atsiskyrimas gamtoje § TYLOS STOVYKLA | Liepos 26-28 d.

Facebook Comments

Sharing is carying :)
Indrė Marija | Joga | Meditacija | Stovyklos