Please assign a menu to the primary menu location under menu
GyvenimasĮkvėpimasStraipsniai

RYTAS: 3 ritualai PRASMINGAI dienos pradžiai

Sharing is carying :)

Dieną galima pradėti ir be pradžios, be minties, be valios. Tada tai iš viso nebus diena, tik laiko atbraila. Betgi diena yra kelias; ji nori turėti kryptį. Diena yra kūrinys; ji reikalauja aiškios valios. Diena yra giesmė; ji šaukiasi tyros intencijos. Diena yra visas tavo gyvenimas. Tavo gyvenimas yra toks, kaip tavo diena.

Rytas gali būti prasminas, įkvėpiantis, pripildantis. Sutik jį sąmoningai, su meile, pagarba ir šiluma. Dalinuosi savo ryto ritualais, kurie man brangūs, labai savi ir artimi 🙂

1. MALDA – susitikimas su savo Aukštesniuoju Aš. Daugelis žmonių malda turi neigiamas asociacijas. Likę ne kokie prisiminimai iš vaikystės, kai niekas nepasakodavo, kam malda reikalinga ir reikėdavo bažnyčioje murmėti žodžius, kurie atrodė neteikia jokios prasmės.

Visgi  malda gali būti labai prasmingas ritualas, kuris padės dieną pradėti skaidriu protu, duos aiškias nuorodas, kur kreipti savo mintis, apsaugos nuo visokių smulkių, nemalonių “reikaliukų” ir įkritimo į juos, nes viduje visuomet aiškiai suvoksim, kad NIEKAS NEVYKSTA BE REIKALO, viskas turi prasmę, kad ir kokie neskanūs reikalai vyktų. Čia malda, kurią labai dažnai rytais praktikuoju 🙂 Ji paimta iš knygelės “Malda” ir truputį pakeista.

2. DIENORAŠTIS – vos prabudus, galima imti į rankas mylimą sąsiuvinį, rašiklį ir užpildyti popoieriaus lapą mintimis. Mintimis apie tai, kokios dienos norite, o galbūt tai gali būti dėkingumo ar jausmų dienoraščio pildymas. Pati nuolat rašau DĖKINGUMO DIENORAŠTĮ. Tai nuostabi praktika padedanti suvokti, kiek daug jau turiu, kokie nuostabūs žmonės mane supa. Dėkoju už ateinančias idėjas, suvokimus, daiktus, kuriuos turiu ir t.t.

Labai gerai dėkingumo dienoraštyje DĖKOTI UŽ ATEITĮ. Tai bus savęs paruošimas puikiai ateičiai, kuri jūsų laukia.

Jei sunkus etapas, galite rašyti JAUSMŲ DIENORAŠTĮ. Perkelkite į popieriaus lapus viską, ką jaučiate, dėl ko nerimaujate, kas jus liūdina, ko bijote. Iškelkite iš savęs visas negandas į popieriaus lapus, palikite jas ten, nesineškite su savimi.

3. PASIVAIKŠČIOJIMAS. Nesvarbu, gyveni bute ar name, išeik kartas nuo karto ankstyvą rytą pasivaikščioti. Pabūk su gamta. PAMATYK JĄ. Gamta mums duoda viską, o mes dažnai jos net nematom. Užsisukam savo vidinėse dramose, nebematom kaip žydi gėlės, žaliuojančių lapų, debesų.

Bent 15 min., kad ir visai trumpam. Leisk sau kelis kartus giliau įkvėpti, pajausk žemę po kojomis. Leisk sau ilgiau pažiūrėti į dangų, pamatyk tuo pačiu savo gyvenimo plotį, grožį, gerumą. Neužstrik vienoje problemoje, matyk didelį savo gyvenimo paveiklą, tokį didelį kaip visas dangus.

Gyvenimas nuostabus stebuklas. O stebuklus kuriame mes patys. Jei matai, kad tavo gyvenimas pabiręs, darai tai, kas nebėra artima, tuomet stabdyk traukinį, lipk iš jo, pabūk kelias dienas gamtoje ir susidėlioj prioritetus, kas tau svarbu, ko nori iš gyveimo, iš savęs.

Kurk savo ritualus, aiškiai žinok, ko nori iš gvenimo, savęs, mylėk save besąlygiškai ir veik. Vardan savęs, vardan to, kad tavo laimė ir džiaugsmas bėgtų per kraštus ir lepintų šalia esančius.

Shanti shanti shanti 💜💜💜

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ARTĖJANTYS RENGINIAI:

💛 JOGOS IR MEDITACIJOS STOVYKLA | Birželio 28-30 d.

💛 TYLOS IR MEDITACIJOS STOVYKLA | Rugpjūčio 23-25 d.

Facebook Comments

Sharing is carying :)
Meditacija| Dvasinis augimas | Stovyklos