Please assign a menu to the primary menu location under menu
Renginiai

Rytinė JOGA ir MEDITACIJA

Sharing is carying :)

Pradėję savo dieną prasmingai, visą likusią dieną jausimės žvaliai, energingai ir džiaugsmingai. Rytas – tai gimimas, tai nauja pradžia, tai savęs suvokimas.

Dažnai žmonės apie jogą žino tik tiek, kad jos metu galima stipriai išlavinti ir sustiprinti kūną, tapti lanksčiu ir tuo pačiu ramesniu. Iš tikrųjų, jogos filosofija yra tokia plati, kad ji apima visą mūsų gyvenimą.

Kas laukia užsiėmimų metu:

💚 ASANOS – jogos pozos ir pratimai. Asanos stiprina ir dailina mūsų kūną, moko lankstumo, ištvermės, susitelkimo ir pusiausvyros;
💚 PRANAJAMA (kvėpavimo pratimai ir valdymas). Sąmoningai atliekami kvėpavimo pratimai ramina protą, didina sąmoningumą ir susitelkimą;
💚 Jogos atsipalaidavimo technika – ŠAVASANA. Jos metu ypatingai giliai atpalaiduojamas kūnas ir protas. Mažėja įtampos, nerimo, streso ir baimės.
💚 MEDITACIJOS, kurios suteikia emocinę ramybę, vidinę pusiausvyrą, savęs suvokimą ir pažinimą.

Užsiėmimu metu mes galime STIPRINTI KŪNĄ ir tuo pačiu MALONIAI LEISTI LAIKĄ, pereiti į meditacinę būseną, nuraminti protą bei IŠLIKTI ŽVALŪS. Joga plečia mūsų sąmoningumą, griauna pasenusias ribas, moko būti pasaulyje ir tuo pačiu savyje. Ji sustiprina meilę, atjautą ir savęs pažinimą.

Joga padeda susidoroti su įvairiais negalavimais: nerimu, nugaros skausmais, kraujo spaudimu, chronišku nuovargiu, depresija, diabetu, galvos skausmais, širdies ligomis, stresu ir daugeliu kitų.

Kam tinka: visiems mylintiems jogą arba norintiems su ja susipažinti.

💚 NAUDA FIZINIAM KŪNUI:

  • sumažina aukštą kraujospūdį;
  • mažėja kortizolio, streso hormono, lygis organizme;
  • mažina skausmą, kuris susijęs su įtampą: galvos skausmas, nugaros, pečių, skrandžio…
  • padidina seratonino gamybą, kuris pagerina nuotaiką;
  • stiprėja imuninės sistemos veikla;
  • turime daugiau energijos ir jėgų;
  • organizmas pradeda pasisavinti daugiau deguonies;
  • padeda organizmui gyti esant lėtinėms ligoms.

❤️ NAUDA PROTUI IR EMOCIJOMS:

  • mintys darosi ramesnės ir harmoningesnės;
  • gerėja miego kokybė;
  • išmokstame atsipalaiduoti ir giliai kvėpuoti;
  • gerėja nuotaika, daugėja džiaugsmo;
  • gerėja koncentracija ir dėmesio išlaikymas, todėl gebame efektyviau dirbti;
  • mažėja stresas;
  • keičiasi mūsų reakcijos ir požiūris į nemalonias situacijas;
  • malšina depresiją ir jos simptomus.

💜 DVASINIS AUGIMAS

  • reguliariai praktikuojant, vidinė ramybė tampa įprastu reiškiniu;
  • atsiranda pasitikėjimas savimi, Visata ir gyvenimu;
  • gebame be pasipriešinimo priimti situacijas ir matyti gilesnę jų prasmę;
  • išauga kūrybiškumas, sąmoningumas, platėja mąstymas;
  • intelektas aštrėja, o įgautas žinias pradedame lengvai pritaikyti praktiškai.

Čia atliksime įvairias MEDITACIJAS, ATSIPALAIDAVIMO ir KVĖPAVIMO pratimus.

Kaina:

  • 1 užsiėmimo kaina – 7 eur.

Užsiėmimo trukmė 1,5 val.

Registracija: el.p. labas@bodhi.lt arba tel. nr. 8670 61933.

Adresas: Savanorių pr. 130A, Kaunas, Gaja Namai.

Facebook: Indrė Marija

Instagram: https://www.instagram.com/indre_marija/

Facebook Comments

Sharing is carying :)
Meditacija| Dvasinis augimas | Stovyklos