Please assign a menu to the primary menu location under menu
GyvenimasĮkvėpimasStraipsniai

Afirmacijos – magiški, GYVENIMĄ TVARKANTYS ir gydantys žodžiai. Kaip jas kartoti, kad suveiktų?

Sharing is carying :)

Mūsų galva ir pasąmonė dažnai prikrauta neigiamų įsitikinimų, kaip turiu atrodyti, elgtis, kalbėti, valgyti ir t.t. Negana to, perdėti reikalavimai kyla ne tik sau, bet ir kitiems. Vidinė, o dažnai ir išorinė kritka, sau, kitiems, programos, kaip turėčiau gyventi, ką jausti, kaip reaguoti, dėl ko pykti, dėl ko ne.

Veikiam iš inercijos, nesustojam. Dažnai net nepamąstom, kad galėtume neskubėti, nepykti, nešūkauti, atleisti. Visos negatyvios vingrybės tapusios tokios natūralios. Tik ateina jausmas, kad kažkas čia ne taip… Krūvoje mentalinio šlamšto tampa sudėtinga atrasti, kas gi čia mane slegia. Tiesiog nerimas, tiesiog eilinės baimės, skausmai, kančios elementai….

Afirmacijos yra teiginiai, tvarkantys jūsų palėpę, kurioje sudėta visa, kas neigiama. Pradedam generalinės tvarkos darbus. Neskubėdami, švelniai su savimi. Susitvarkydami savo gyvenimą taip, kad jame būtų gera, malonu ir jauku. Pozityvūs teiginiai, sveikatos integracija, baimių ir nerimo išsivalymas. Jūs galite tai padaryti patys.

Kažkada pradėjote mintyse, o gal net garsiai, sau kartoti, kad nesugebu vieno ar kito dalyko, bijau mirties, bijau, kad išduos, bijau susirgti, nerimauju dėl ateities, dėl vaikų…. Kažkas pasakė, kas esi niekam tikęs, kad tą ir aną darai blogai, turi pasistengti… Gauti geresnį pažymį, uždirbti daugiau pinigų, sukurti tobulesnę santuoką….

Ta informacija į mus kažkada buvo įdėta netinkamais žodžiais, patirtimis ir pamąstymais. Afirmacijos taip pat yra žodžiai. Kaip kažkada susidėjome netinkamus žodžius, kurie iškreipia mūsų realybę, taip dabar turime galimybę “įsirašyti” į savo protą teigiamus aspektus ir leisti jiems realizuotis mūsų išoriniame pasaulyje.

Kiekviena mintis, kiekvienas pojūtis kuria mus ir aplinką, net aplinkybes. Ką sukuriame savo galvoje, tą atspindime socialiniame, visuomeniniame ir šeimyniniame gyvenime.

Tad afirmacijų kūrimas ir kartojimas yra palankus būdas projektuoti dabartį ir ateitį. Nukreipinėti save ta linkme, KUO NORIME TAPTI ir JAU TAMPAME. Jei nuolat sau kartosite “Aš esu ramus, atsipalaidavęs, džiaugiuosi gyvenimu ir jo dovanomis”, greičiausiai, kad tokiu ir tapsite, nes įsirašysite šią programą sau į galvą. Jei nuolat sau primenate, kas esate nevykėlis, pasaulis yra kančių vietą, o visi žmonės sukčiai – tokia ir bus jūsų realybė.

Vienas iš SVARBIAUSIŲ ir KERTINIŲ momentų kartojant afirmaciją – TIKĖJIMAS. Turite totaliai, radikaliai ir absoliučiai patikėti tuo, ką sau teigiate, nes jei protas abejos, nepriims informacijos, tuomet pokytis vyks labai vangiai.

Kaip teisingai kartoti afirmaciją, kad ji veiktų EFEKTYVIAUSIAI?

Kartodami afirmaciją prijunkite ir vizualizaciją, leiskite sau aiškiai matyti, kad tai, ką kartojate jau įvyko. Jei pradžioje pajausite nerimą ar susikaustymą kažkurioje kūno vietoje, tiesiog leiskite tam būti, nes kartodami teiginius, mes pradedame “lipti” ant baimių, kurios nusėdusios mūsų viduje.

AFIRMACIJOS KARTOJIMAS + VIZUALIZACIJA + DĖKINGUMAS

Kartoti afirmaciją rekomenduojama garsiai ar pritildytu balsu, aiškiai, neskubant, visa širdimi jaučiant kiekvieną sakomą žodį. Kadangi kartodami save programuojame, afirmacijoje turi būti naudojamas tik esamasis laikas (ne būtasis, tariamoji nuosaka ar būsimasis). Turime VIZUALIZUOTI, kad tai, ką sakome, jau įvyko. Viduje turime jausti didelį džiaugsmą ir dėkingumą už pasiektą tikslą. Kartodami jauskimės laimingi.

Jei kartojate afirmacija: “Mano santuoka kasdien tampa vis laimingesnė, harmoningesnė, meilė ir kantrybė užlieja mano širdį”, matykite save laimngą šeimoje, santuokoje, pajauskite džiaugsmą, dėkingumą, ramybę.

Jei stovėdamas ant ledo su pačiūžomis sakote – „Aš čiuožiu vis geriau ir geriau“, kartodami matykite save skriejantį, besisukantį ir darantį piruetus kaip Vanagas ar Drobezko. Jei skauda galvą arba sergate, o jūs kartojate „Aš jaučiuosi vis geriau“ arba „Aš jau sveikstu“, galite įsivaizduoti, kaip iš jūsų galvos ar negaluojančios kūno vietos pasišalina tamsios dėmės arba dūmai, o kūnas ima švytėti švaria ir sveika energija.

Afirmacija turi būti aiški, be dviprasmybių, be juokų ar pokštų (pasąmonė neturi humoro jausmo. Geriausia, kai afirmacija labai konkreti, kad ją kartojant pasąmonė gautų aiškų signalą, kuria kryptimi reikia veikti. Teiginiuose negali būti jokių neigiamybių , kurios trukdo paleisti teigiamą programą dėl tokių žodžių kaip „aš neSERGU“, „LIGOS pasitraukia“, „man niekada neTRŪKSTA pinigų“, „neTRŪKSTA laiko sau ir mano šeimai“ ir kitų.

Tokius teiginius galime lengvai pakeisti atitikmenimis „aš esu sveikas“, „aš jau sveikstu“ ar „jaučiuosi vis geriau“, „man visada viskam užtenka pinigų“ ir t.t. Jei kartojate afirmacijas pinigams, labai gerai įvardinti sumą, kad Visata žinotų, kiek mums duoti.

Nesirinkite visiškai realybės neatitinkančių teiginių, kurie jums patiems skamba nerealiai, nes juos kartodami nuolat jausite vidinį prieštaravimą, kuris teigiamą afirmacijos poveikį tiesiog neutralizuos. Afirmacija turi būti optimistiška, gal šiek tiek lengvai pagražinta, bet tikroviška.

Teiginys turi baigtis žodžiais, kurie ją sustiprina – „Tebūnie taip ir būna“. Tai jūsų asmeninis „Amen“, užtvirtinantis afirmacijos poveikį.

Kur, kiek ir kada kartoti afirmacijas?

Tam, kad pasijaustų teigiamas poveikis, šiuos teiginius kartokite 10-15 min., 2-3 kartus per dieną.

Geriausia šia malonia savitaigos programa užsiimti vienumoje, tyloje ir visiškai nusiraminus. Idealus laikas – tik pabudus arba prieš miegą, pasiekus tarpinę būseną tarp užmigimo ir budrumo. Būtent šioje stebuklingoje fazėje visi teiginiai į mūsų pasąmonę gulasi kaip į gerai išpurentą dirvą, sudygsta ir duoda gražius vaisius. Taip pat tinka ir kartojimas atsisėdus ramiai tyloje, kaip per meditaciją.

Jei tokių galimybių neturite, afirmacijas galima kartoti bet kada ir bet kur – laukiant eilėje – tai sutrumpins laukimo laiką ir nuims nemalonų irzulį, atsirandantį dėl laukimo, einant pasivaikščioti (gamtoje garsinių vibracijų poveikis dar labiau sustiprėja), netgi važiuojant viešuoju transportu ar mašina ir bet kur kitur, kur jums patogu.

MEDITACIJA SU AFIRMACIJOMIS

Namuose ar erdvėje, kur medituojate, įsitaisykite patogiai, galite pasileisti švelnią meditacinę muziką. Padarykite kelis gilesnius įkvėpimus, iškvėpimus, sąmoningai atpalaiduokite visą kūną. Nuraminkite kvėpavimą ir mintimis persikelkite į erdvę ar vietą, kurioje jaučiatės saugiai, ramiai, kur net mintys ar dienos įvykiai jūsų nepasiekia. Tai gali būti gamtos kampelis, mėgstama rami vieta.

Tuomet būdami šioje erdvėje ramiai mintyse pradėkite kartoti pasirinktą afirmaciją, neskubėdami. Aiškiai tarkite žodžius, jei norite galite juos kartoti balsu. Matykite ir jauskite, kaip jūsų afirmacija realizuojasi. LEISKITE SAU PATIKĖTI TUO, KĄ SAKOTE. PAMILKITE KARTOJAMUS ŽODŽIUS.

Paskirkite šiai meditacijai 10-15 min. laiko kasdien.

Afirmacijų pavyzdžiai:

  • Kasdieną mano finansinė gerovė gerėja, nes dvasinis augimas vyksta harominingai;
  • Mano santuoka tampa stipresnė, tvirtesnė ir stabilesnė kiekvieną dieną.
  • Savo darbe kasdien esu vis labiau mėgstama (s) ir vertinama (s), nes užsiimu savęs kaip sielos pažinimu;
  • Savo sugebėjimus ir talentus aš panaudoju tokiais būdais, kurie man teikia didžiausią dvasinę ir materialią naudą;
  • Viskas, ko imuosi, virsta sėkme tiek materialiame, tiek dvasiniame gyvenime.

FINANSINĖS AFIRMACIJOS:

Aš mėgstu pinigus. Tiesiog myliu juos. Naudoju juos išmintingai, konstruktyviai ir protingai. Pinigai nuolat cirkuliuoja mano gyvenime ir suteikia man materialinį bei dvasinį augimą. Leidžiu juos mielai ir jie nuostabiu būdu sugrįžta pas mane. Naudoju juos tik geriems tikslams ir esu dėkingas Visatai už šiuos lobius.

EMOCIJŲ STABILIZAIMAS:

Šiandien manęs laukia nuostabi diena. Esu ramus (i), atsipalaidavusęs (i) ir žvalus (i) visą dieną. Visos mano mintys sukasi vien apie meilę, draugiškumą, vidinę ramybę ir gerumą visiems. Lengvai savyje transformuoju negatyvias emocijas, kitų žmonių negatyvo nepriimu jo į save. Joks asmuo, vieta ar daiktas negali supykdyti ar išvesti manęs iš kantrybės, nes aš atsisakau suteikti jiems tokią galią.

 

RYTO JOGA KAUNE

Facebook Comments

Sharing is carying :)
Indrė Marija | Joga | Meditacija | Stovyklos